Cele mai bine vandute branduri de designeri in mediul online

Toata lumea iubeste un pic de lux in viata lor si nimeni nu neaga faptul ca uneroi anumite branduri de designeri se afla in topul preferintelor lor

Toata lumea iubeste un pic de lux in viata lor si nimeni nu neaga faptul ca uneroi anumite branduri de designeri se afla in topul preferintelor lor. De la calitate si pana la design, a cheltui o suma importanta de bani pe un articol de firma, se poate dovedi a fi o investitie. Ce femeie nu se simte increzatoare si fermecatoarea intr-o rochie Gucci, spre exemplu? Sau ce barbat nu emana putere si sex appeal intr-o camasa semnata Ralph Lauren?

Top 3 cele mai populare branduri de designeri
  • Gucci ocupa numarul unu din aceasta lista cu cele mai populare marci de lux din 2019, cu mult inaintea tuturor concurentilor sai, iar acest lucru nu este deloc surprinzator avand in vedere faptul ca vanzarile si cota de piata cresc vanzarile oricarei casa de moda. Gucci a produs in mod constant unele dintre cele mai avangardiste campanii din social media ale anului trecut, experimentand formate si colaborari creative.
  • Casa de moda franceza Chanel ocupă locul doi, dar este doar numarul 87 de pe lista Forbes a primelor 100 de marci cele mai valoroase din 2019, cu o valoare estimata a marcii de 8 miliarde de dolari. Gama de produse include haine, parfumuri, genti si ceasuri. Brandul este cel mai renumit pentru „mica rochie neagra”, parfumul Chanel nr. 5 și costumul Chanel. Karl Lagerfeld s-a alaturat casei de moda ca director de creatie in 1983 si continua sa aiba acelasi rol si astazi la 83 de ani. In ciuda adoptarii sale de a nu incerca sa vinda in mediul online, Chanel a investit cu succes in alte domenii ale digitalului ceea ce a atras atentia cumparatorilor asupra site-ului – de la campanii conduse de naratiuni, celebritati, si pana la continut bazat pe tutoriale.
  • Celebra casa de lux franceza Louis Vuitton, sau LV, se afla pe locul trei in topul celor mai populare branduri de designeri online. Popularitatea brandului a crescut in special dupa ce au anuntat ca vestitul designerul digital, Virgil Abloh, va deveni noul lor director artistic. Valoarea marcii Louis Vuitton este estimata la 33,6 miliarde de dolari conform unui clasament din 2018 realizat pentru revista Forbes fiind unul dintre cele mai iubite branduri din lume.