In fiecare sezon, Saptamanile Modei sunt momente cheie pentru industria modei. Dincolo de faptul ca este un spectacol extraordinar, transmis pe toate platformele, este o modalitate cvasi-indispensabila pentru marci de a-si prezenta profesionistilor din domeniul modei munca pentru sezonul urmator.

Astfel, inainte de aceasta saptamana decisiva a modei – care se desfasoara de la New York la Paris, trecand prin Milano si Londra – jurnalistii, stilistii, cumparatorii si alte VIP-uri primesc o invitatie la un anumit spectacol. Totusi, prezentarilor de moda glamour ii face pe iubitorii de moda sa doreasca sa participe si ei la aceste spectacole, dar exista o modalitate de a participa la o prezentare de moda fara un card de invitatie?

Se poate intra la o prezentare de moda fara invitatie?

Conform unor surse din echipa de organizarea a acestor evenimente de moda, exista sanse – mici – sa se intre la showuri si fara o invitatie. Acest lucru este posibil deoarece unele spectacole au si o zona in care oaspetii stau in picioare. Acesta poate fi in spatele scaunelor pentru invitati sau langa fotografii acreditati, la capatul podiumului.

De asemenea, locurile rezervate si care nu sunt ocupate pot fi oferite celor care stau in picioare. In plus, cand sunt multe locuri libere, atunci pot fi aduse persoane care nu au invitatie, pentru a umple golurile. Totul depinde de atmosfera dorita de designer: daca se doreste o atmosfera aglomerata, atunci se poate aduce oameni fara invitatie. Alte case ar putea prefera o sala organizata, cu putini oameni asezati si doar manechine care se misca in fata invitatilor.

Sfaturi pentru a intra la o prezentare de moda fara invitatie

Este o credinta obisnuita in moda ca un look strident sau izbitor ii atrage pe cei norocosi. Si, intr-adevar, tinuta poate ajuta. Persoanele care poarta o tinuta interesanta si in spiritul unui brand care defileaza are sanse sa ia parte la show.

Cum locurile la prezentarile de moda ale marilor designeri sunt valoroase, iar prezentarile, mult asteptate, sansele de a intra fara invitatie la acestea sunt insa reduse. Tocmai de aceea se recomanda tintirea unor marci emergente – care incep sa primeasca multa expunere si respect din partea presei de moda, dar care nu sunt inca “punctul culminant” al zilei.